sizlarga quyidagi holatlardan ehtiyot bo‘lishni va firibgarlarga tushib qolmaslik uchun juda ehtiyotkor bo‘lishni tavsiya etamiz.
1.Bank xavfsizlik xizmati xodimlari mijozlarga telefon qilmaydi va plastik kartalar ma’lumotlarini va SMS-xabarlarda yuborilgan kodlarni so‘ramaydi.
2.Tanilmagan havolalarga o‘tmayding!
Agar sizdan havolaga o‘tib, shaxsiy plastik karta ma’lumotlarini: 16-raqamli raqam, maxfiy kod (PIN-kod) yoki CVC/CVV identifikatsiya kodi so‘ralsa, bu firibgar bo‘lishi mumkin.Soxta domenlarga e’tibor bering!
3.Hech kimga SMS orqali yuborilgan bir martalik kodlarni bermang. Bu kodlarni faqat firibgarlardan so‘raydilar.
4.Agar sizga telefon qilib, bank xavfsizlik xizmati, turli to‘lov tizimlari, ilovalar xodimlari deb tanishtirilib, shaxsiy ma’lumotlar va plastik kartalar ma’lumotlarini so‘rasa — bu firibgarlardir
5.Bank xodimlari shaxsiy raqamlardan telefon qilmaydi.
6.Iltimos, sizga telefon qilgan raqamga e’tibor bering.
7.Agar firibgarlar bilan duch kelsangiz, iltimos, bankning Call-centriga “Orient Finans” banki bo‘yicha 71 200 88 99 (yoki 4004) raqamiga telefon qiling va plastik kartangizni blokirovka qilishni so‘rang.
8.Agar plastik kartangiz o‘g‘irlangan bo‘lsa, iltimos, kartangiz ochilgan bo‘lgan filialimizga tashrif buyurib, operatsiyani tasdiqlovchi hujjatni oling va huquqni muhofaza qiluvchi organlarga murojaat qiling.