OFB mobil ilovasi
onlineha.jpg
Onlayn-banking
To'lov topshiriqlarini jo'natish, ko'chirmalarni olish, real vaqt rejimida o'tkazishlarning holatini ko'rish, xatolat haqida xabar olish, barcha hisob-raqamlaringiz bitta oynada, hisob-raqam tarixi.
  • Qulay To'lovlarni internet bor hamma joyda o'tkazish mumkin
  • Tezkor Barchasi bir necha daqiqa ichida bajariladi
  • Xavfsiz SSL xavfsizlik protokoli ishlatiladi
"Onlayn-banking yordamida ishlash juda qulayа"
Guzal, yosh tadbirkor 

Mening biznesimning xususiyati tufayli bilan men bank bilan yaqindan hamkorlik qilaman. Internet texnologiyalari har qanday korxona kunlik moliyaviy faoliyatida katta yordamga aylandi. Onlayn banking bank bilan aloqa qilishning asosiy kanaliga aylandi. Bu mening vaqtimni tejab, kompaniyaning strategik rivojlanishidagi vazifalarni hal qilish imkonini beradi.

Bugun men bankka to'lov topshiriqnomalarini jo'natishim mumkin, har qanday vaqt uchun ko'chirma olaman, buyurtmani real vaqtda amalga oshiradigan bosqichlarni kuzataman.

Xatolik yuzaga kelsa, darhol xabarnomalarni olaman va tezda to'g'rilangan hujjatni yuboraman. Bir oynada turli hisob-raqamlar bilan ishlashim mumkin. Men har vaqtda Internet bor joyida har qanday hisob-raqam tarixi bilan tanishishim va chop etishim mumkin.

  • Savol-javoblar
    Internet-banking xizmatiga kirish uchun parolni qanday o'zgartirish mumkin?
    "Monitoring" menyusida "Parolni o'zgartirish" ni tanlang. Keyin, "Eski foydalanuvchi paroli" maydonlarida joriy parolni kiritishingiz kerak. "Foydalanuvchi paroli" va "Parolni tasdiqlash" maydonlarida yangi parolni kiritishingiz kerak.
    Budjetga qanday to'lasa bo'ladi?
    "Hujjat turi" to'plamining yuqorisida "Budjet to'lovlari" ni tanlash kerak.
    Hujjatlarni bank-mijozga qanday yuklash kerak?
    Kerakli turdagi shablonni yuklab oling (yoki qo'lda kiritish uchun yoki 1C uchun). Kerakli shablonlarni yuklab olish uchun havolalar "Shablonlar" bo'limining sahifasida mavjud. Shablonni ma'lumot bilan to'ldirib, foydalanuvchi "Ko'rib chiqish" tugmasini bosib tanlaydi va ko'rsatilgan oynada eksport to'lob topshiriqnomalariga ega bo'lgan faylni ko'rsatadi. Agar siz 1 C dan to'ldirilgan shablonni yuklansa, "1C shabloni bo'yicha" punktida qushcha belgisini qo'yish kerak. So'ngra "yuklash" tugmasini bosing.
    Hisobotlarni 1С ga qanday o'tkazish kerak?
    1C-ga hisobotlarni o'kazish uchun, "Hisobotlar" bo'limida "To'lov hujjatlari fayl sifatida (1C)" tegishli hisobot turi bank-mijozdan yuklab olinishi kerak. Hisobotni shakllantirish uchun zarur rekvizitlarni to'ldirib "Hisobotni ishga tushirish" tugmachasiga bosing
    Parolni nimaga o'zgartirish kerak?
    Xavfsizlik sababli parollarni muntazam o'zgartirish talab qilinadi.
    IB dasturini qanday qilib o'rnatish yoki qayta o'rnatish mumkin?
    Dasturni o'rnatish yoki qayta o'rnatish uchun ofb.uz Internet-saytiga o'tishingiz kerak, keyin "Internet Bank" belgisiga cherting va "dasturiy ta'minot" havolasida joylashgan dasturni yuklab oling. Yuklab olingandan so'ng, yuklab olingan faylni ishga tushiring va ekranda ko'rsatilgan matn ko'rsatmalariga rioya qiling.
    Nima uchun to'lov topshiriqnomasi jo'natilgandan so'ng "yaratildi" holati bilan qaytdi?
    Agar yuborilgan to'lov buyurtmasi "yaratilgan" holatga qaytarilgan bo'lsa, demak, u qandaydir xato paydo bo'lishi sababli qayta ishlanmagan. "Hujjatlar bilan ishlash" joriy sahifasida "XATOLIKLAR" ustuniga qarash kerak. Ushbu ustunda siz Internet-bank tizimi to'lov hujjati qaysi xato sababidan hujjatni "Yaratildi" holatiga qaytarishini bilib olishingiz mumkin. Siz hujjatni "O'ZGARTIRISHINGIZ", xatoni tuzatishingiz va to'lov buyurtmasini bankka qayta yuborishingiz kerak. Xato maydoni siz o'zingiz hal qila olmaydigan muammoni ko'rsatsa, muammoni bartaraf etish uchun bank bilan bog'lanishingiz kerak: texnik masalalar bilan IT bo'limiga, agar bu xato moliyaviy yoki hisoblar bilan bog'liq bo'lsa, korporativ mijozlarga xizmat ko'rsatish bo'limiga murojaat qiling.
    "Verifikatsiyaga yuborilgan" holati nimani anglatadi?
    "Verifikatsiya uchun yuborilgan" hujjatning holati tizim elektron raqamli imzoingizni tekshirilishini (5 daqiqadan uzoq davom etmaydi) anglatadi.
    Mijozga ikkita iKEY kalitini brish mumkinmi?
    Ikkinchi iKey kaliti to'lov hujjatlarini direktorning va / yoki bosh buxgalterning qo'shimcha elektron imzosi bilan imzolash zarur bo'lgan hollarda berilishi mumkin.
    Bundan tashqari, siz bankka to'lovlarni jo'natadigan mas'ul xodimlar o'rtasida hisoblarga kirishni huquqlarini taqsimlamoqchi bo'lganingizda ikkinchi kalit berilishi mumkin.
    Bunday hollarda bankka ikkinchi kalitni berishni so'rab xat bilan murojaat qilishingiz kerak.
    Mijoz iKEY parolini masofadan bekor qilish mumkinmi??
    Yo'q, iKEY kalit parolini bekor qilish uchun, mijozn filialda kalitni qayta generatsiya qilish uchun kalit bilan kelishi kerak.
    Bankka yuborilayotganda, hujjat tuzilgan holatga xato bilan qaytariladi: "Ma'lumotlar blokining raqamli imzosi to'g'ri emas", bu holda nima qilish kerak?
    Ushbu muammo yuzaga kelsa, bir nechta yechim mavjud:

    1. Agar OFB installer-ning oxirgi versiyasi mijoz kompyuterida o'rnatilsa, Internet Explorer kamida 8-versiya bo'lsa, u holda brauzer keshini tozalash uchun Сервис -> Свойства обозревателя -> Удалить -> Отметить все галочки-ni tanlang va "Удалить" tugmasini bosing, kompyuterni qayta ishga tushiring.
    2. Ba'zi hollarda Internet Explorer 8 versiyasi bilan ishlashda Tcsc10.exe drayverini qayta o'rnatishingiz kerak bo'ladi
    3. Internet Explorer brauzerini butunlay yopish va Internet banking tizimini "OFB Interbank" ish stolidagi tegishli yorliq orqali qayta ishga tushirish kerak, bankka to'lov buyurtmasini yuborib ko'rish kerak. Agar ushbu xato takrorlansa, Internet Explorer brauzerini yana bir bor yopib qo'ying (X orqali), ish stolidagi "Internet Banking perekluchateli" yorlig'ini ishga tushiring, ro'yxatdagi "ORIENT FINANS" bankini toping va ustiga bosing. Internet Bank tizimini "OFB Interbank" stolidagi tegishli yorliq orqali qayta ishga tushiring va qaytadan urinib ko'ring.