"Monitoring" menyusida "Parolni o'zgartirish" ni tanlang. Keyin, "Eski foydalanuvchi paroli" maydonlarida joriy parolni kiritishingiz kerak. "Foydalanuvchi paroli" va "Parolni tasdiqlash" maydonlarida yangi parolni kiritishingiz kerak.
"Hujjat turi" to'plamining yuqorisida "Budjet to'lovlari" ni tanlash kerak.
Kerakli turdagi shablonni yuklab oling (yoki qo'lda kiritish uchun yoki 1C uchun). Kerakli shablonlarni yuklab olish uchun havolalar "Shablonlar" bo'limining sahifasida mavjud. Shablonni ma'lumot bilan to'ldirib, foydalanuvchi "Ko'rib chiqish" tugmasini bosib tanlaydi va ko'rsatilgan oynada eksport to'lob topshiriqnomalariga ega bo'lgan faylni ko'rsatadi. Agar siz 1 C dan to'ldirilgan shablonni yuklansa, "1C shabloni bo'yicha" punktida qushcha belgisini qo'yish kerak. So'ngra "yuklash" tugmasini bosing.
1C-ga hisobotlarni o'kazish uchun, "Hisobotlar" bo'limida "To'lov hujjatlari fayl sifatida (1C)" tegishli hisobot turi bank-mijozdan yuklab olinishi kerak. Hisobotni shakllantirish uchun zarur rekvizitlarni to'ldirib "Hisobotni ishga tushirish" tugmachasiga bosing
Xavfsizlik sababli parollarni muntazam o'zgartirish talab qilinadi.
Dasturni o'rnatish yoki qayta o'rnatish uchun ofb.uz Internet-saytiga o'tishingiz kerak, keyin "Internet Bank" belgisiga cherting va "dasturiy ta'minot" havolasida joylashgan dasturni yuklab oling. Yuklab olingandan so'ng, yuklab olingan faylni ishga tushiring va ekranda ko'rsatilgan matn ko'rsatmalariga rioya qiling.
Agar yuborilgan to'lov buyurtmasi "yaratilgan" holatga qaytarilgan bo'lsa, demak, u qandaydir xato paydo bo'lishi sababli qayta ishlanmagan. "Hujjatlar bilan ishlash" joriy sahifasida "XATOLIKLAR" ustuniga qarash kerak. Ushbu ustunda siz Internet-bank tizimi to'lov hujjati qaysi xato sababidan hujjatni "Yaratildi" holatiga qaytarishini bilib olishingiz mumkin. Siz hujjatni "O'ZGARTIRISHINGIZ", xatoni tuzatishingiz va to'lov buyurtmasini bankka qayta yuborishingiz kerak. Xato maydoni siz o'zingiz hal qila olmaydigan muammoni ko'rsatsa, muammoni bartaraf etish uchun bank bilan bog'lanishingiz kerak: texnik masalalar bilan IT bo'limiga, agar bu xato moliyaviy yoki hisoblar bilan bog'liq bo'lsa, korporativ mijozlarga xizmat ko'rsatish bo'limiga murojaat qiling.
"Verifikatsiya uchun yuborilgan" hujjatning holati tizim elektron raqamli imzoingizni tekshirilishini (5 daqiqadan uzoq davom etmaydi) anglatadi.
Ikkinchi iKey kaliti to'lov hujjatlarini direktorning va / yoki bosh buxgalterning qo'shimcha elektron imzosi bilan imzolash zarur bo'lgan hollarda berilishi mumkin.
Bundan tashqari, siz bankka to'lovlarni jo'natadigan mas'ul xodimlar o'rtasida hisoblarga kirishni huquqlarini taqsimlamoqchi bo'lganingizda ikkinchi kalit berilishi mumkin.
Bunday hollarda bankka ikkinchi kalitni berishni so'rab xat bilan murojaat qilishingiz kerak.
Yo'q, iKEY kalit parolini bekor qilish uchun, mijozn filialda kalitni qayta generatsiya qilish uchun kalit bilan kelishi kerak.
Ushbu muammo yuzaga kelsa, bir nechta yechim mavjud:
1. Agar OFB installer-ning oxirgi versiyasi mijoz kompyuterida o'rnatilsa, Internet Explorer kamida 8-versiya bo'lsa, u holda brauzer keshini tozalash uchun Сервис -> Свойства обозревателя -> Удалить -> Отметить все галочки-ni tanlang va "Удалить" tugmasini bosing, kompyuterni qayta ishga tushiring.
2. Ba'zi hollarda Internet Explorer 8 versiyasi bilan ishlashda Tcsc10.exe drayverini qayta o'rnatishingiz kerak bo'ladi
3. Internet Explorer brauzerini butunlay yopish va Internet banking tizimini "OFB Interbank" ish stolidagi tegishli yorliq orqali qayta ishga tushirish kerak, bankka to'lov buyurtmasini yuborib ko'rish kerak. Agar ushbu xato takrorlansa, Internet Explorer brauzerini yana bir bor yopib qo'ying (X orqali), ish stolidagi "Internet Banking perekluchateli" yorlig'ini ishga tushiring, ro'yxatdagi "ORIENT FINANS" bankini toping va ustiga bosing. Internet Bank tizimini "OFB Interbank" stolidagi tegishli yorliq orqali qayta ishga tushiring va qaytadan urinib ko'ring.